Rukus (Adopted!)

rukus1

hi… my name is Rukus, an’ i’m a 5-6 month old Collie mix an’ I came in with Snoopy.  i’m a really sweet guy, an’ love spending time with humans cuz they pet me an’ love on me an’ give me treats!  i gotta confess somethin’ tho, i think the reason my name is Rukus is cuz when i came here i had a different name, so when Christine came into the room me an’ Snoopy were in, the first thing i did was bark at her… so she re-named me Rukus (i can’t remember my old name, and i kinda like “Rukus”).  i still bark a bit, but that’s just cuz there’s lots an’ lots of stuff goin’ on, an’ i’m still a pup, so i dunno yet how else to act!  when i first got here, i was a lil bit shy, but i figured out real quick the humans here are real nice!  i’m workin’ on bein’ more outgoing like Snoopy is, cuz i wanna find a forever home.

i’d love a real home of my own.  bein’ in a house for a while was sooooo nice after bein’ out an’ about with Snoopy by ourselves, so i wanna talk ’bout the kinda forever home i’d like.  i’m a real nice boy, i walk real easy on a leash, and i like to play with Snoopy an’ other puppies lots… so i’d be VERY happy to go to a home with a doggy brother or sister. and, i’ve got lots of energy, an’ i know after i’ve been in a play group, i’m kinda tired… hey, that’s sneaky of our humans… they put us in play groups so we can run off our energy then we sleep real good at night, an’ sometimes we’re all more quiet in the kennel after play-time… but that’s k cuz i have lots of fun!  i heard Denver an’ Dakota get to go to a home together cuz they’re bro’s, but me an’ Snoopy don’t got to go to a home together.  i really like other doggies, so i don’t think it’d be too hard to find a good brother or sister for me… but if ya want me an’ Snoopy together, that’s cool too!  i haven’t met alot of small humans yet, but cuz i’m me an’ a sweet boy, i’d probly be ok with them.  i dunno ’bout cats yet, they look like fun to chase, but i think some humans have “rules” ’bout chasin’ cats… silly rules!  anyways, cuz i like runnin’ an’ playin’ so much, i’d love a big yard with a fence, kinda like we have here.  i dunno, i think Christine will help find a great match for me cuz that’s what she does.  if ya wanna learn more ’bout me, how to adopt me an’ stuff, check out hsgkc.org.

k, that’s all i got for now… plus, i’m gettin’ ready to go out an’ play with Snoopy… that’s way more fun than this “blog” thingy!  bye!!

I'm still a pup but I can keep up with Snoopy!

i’m still a pup but i can keep up with Snoopy!

rukus9

it’s hard to deny that i’m pretty cute!

Click here to find out more ’bout me >

Donate

2 thoughts on “Rukus (Adopted!)

  1. Pingback: Mischa | HSGKC Dog Blog

  2. Pingback: Leo | HSGKC Dog Blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s